torsdag 8. mars 2012

Sikksakkpledd


Sikksakkpledd er veldig morsomt å hekle! Spennende med noe annet enn bestemorruter, mye morsommere, og ikke minst så slipper man det kjedelige monteringen ( som er umulig å få pen.)
Heklet først et i offwhite, beige og lilla, la opp 105 masker som i oppskriften ( husker ikke hvor jeg fant den..) men syns det ble litt smalt, så la opp fler masker på teppet jeg holder på med nå ( Lurer på om det ble 150). Her utfordrer jeg meg selv stort, bruker vanligvis lite farger, eller ton i ton, og alt MÅ være symmetrisk. Vel, denne gangen får jeg nesten vondt i magen av å hekle, men jeg tror det kan bli veldig stilig! Holder meg i pasteller da, men bruker offwhite, beige, blå, grønn, lilla OG rosa, og striper uten noe som helst system. Jeg er vill!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar