søndag 14. oktober 2012

Kameraet mitt er i streik!

Eller, laderen er sporløst forsvunnet. Dette skjedde selvsagt rett før dåpen, så det ble dårlig med bilder fra den dagen dessverre. Fant frem det gamle Nikon-kameraet mitt, men jeg sliter med innstillingene og får ikke bra bilder, så da mister jeg litt motivasjon..

Anyhow, jeg skal være med på en julemesse første helgen i desember, så har startet produksjon av bl.a. babyluer i merinoull. Så langt har jeg syv luer i str. 0-6 mnd, så lurer jegpå om jeg skal prøv e meg på en større størrelse og hekle noen der også. Her er bolla mi modell:




ndJeg har også laget noen cellofanposer med telys og pyntede fyrstikkesker, og sydd noen hårbånd, håper å få noen bilder av disse når storesøster har kommet seg i bhg på tirsdag :)  ( Mulig mobilkameraet må duge igjen...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar